Recomandări
Școala Generală Oltea Doamna, Oradea
School psychologist
„Din punctul meu de vedere, „Faceți un pas” a avut un efect imediat. Am observat că, pe de o parte, copiii care au participat la program au devenit mult mai deschiși și s-au apropiat unul de celălalt.
Profesorii din clasa de acasă au început să acorde mult mai multă atenție și s-au implicat mult mai mult în viața copiilor care au identificat anumite probleme în viața lor.
Găsesc că acesta este un program potrivit, pe care aș vrea să-l fac din nou, să-l aduc înapoi la școala noastră și, mai mult, să-l recomand oricărei alte școli, deoarece ajută un număr foarte mare de copii într-un timp foarte scurt să identifice problemele lor.
Și, în scurt timp, un număr mare de copii au beneficiat de acest ajutor; este ceva care mi-a plăcut foarte mult la el.”
Liceul tehnologic special nr 1, Oradea
Teacher
„Din punctul meu de vedere, ‘Make a Step’ desfășurat în școala noastră, a avut un real succes atât la profesori, cât și la elevi; în primul rând, pentru dezvoltarea sau îmbunătățirea relațiilor sociale dintre profesori și elevi și pentru creșterea încrederii în sine a elevilor.
Un alt impact al ‘Make a Step’: dacă ne referim strict la relațiile dintre elevi, este că am putea observa o îmbunătățire a empatiei, în sensul că mulți dintre elevi au început să asculte problemele celor din jur; pentru că poate venim uneori la școală, ne desfășurăm activitățile, dar nu ne pasă de persoana de lângă noi, dar totuși anumite activități sunt menite să atingă sufletele elevilor care pot crede că sunt superiori celorlalți.”
Liceul tehnologic special nr 1, Oradea
TEACHER
Recomand din toată inima acest program și altor școli, sau chiar tuturor școlilor, pentru că ajută foarte mult împotriva inhibiției în clasă.
Cred că de multe ori notele nu se acordă într-o manieră obiectivă, din cauza faptului că unii elevi tind să fie mai nervoși, și nu au încredere să se deschidă în fața profesorilor, în fața clasei, mai ales când vine vorba de evaluarea orală, deci este foarte important să existe astfel de activități care să ajute studenții și profesorii să dezvolte empatie în relațiile dintre elev și elev și dintre elev și profesor și de aceea cred că acest program merită realizat în toate. scoli.
Mulțumesc!”
Onisifor Ghibu National College, Oradea
SCHOOL PSYCHOLOGIST
„A fost un program care mi-a plăcut foarte mult colegilor mei și mie, pentru că pur și simplu făceam parte din acest proces de dezvoltare nu numai al elevilor, ci și al profesorilor. Am văzut profesori care au fost de aceeași parte, care au încercat să iasă din zona lor de confort și care au înțeles că uneori un copil nu este doar o mulțime de cunoștințe pe care le dobândește la școală, o simplă reproducere a unui anumit subiect de studiu sau poate chiar ceva creativ, dar sunt mai mult decât atât, un copil este o poveste de viață, iar această poveste trebuie să fie cunoscută de noi, cei care lucrează cu ei.
Ei au înțeles că a fi diferit nu este neapărat un lucru rău, ci este pur și simplu ceva de care trebuie să fii conștient, iar următorul pas este să faci ceva pentru a le îmbunătăți fie performanța, fie modul lor de a gândi, este să faci ceva în plus.
În urma proiectului, și am observat acest lucru și în rândul colegilor mei, legătura cu studenții a devenit mai puternică, iar studenții au devenit mai deschiși către ideea de a căuta consiliere;
au fost niște studenți care veneau și înaintea programului, dar partea bună a fost că, cumva, au început să vină și cei care nu au avut curaj înainte, sau pur și simplu nu au considerat că este momentul să caute consiliere. . Asa ca as dori sa recomand acest workshop pentru profesionalismul oamenilor, dar in acelasi timp datorita subiectelor care au fost abordate de workshop.
Cred că a fost un punct foarte important făcut și în ceea ce privește problema bullying-ului, o problemă care este destul de presantă în zilele noastre. Deci cred că este vorba despre a face ceva bun și da, acest program este ceva care a fost bine planificat și elaborat.”
Vasile Voiculescu Technological High School, Oradea
School psychologist
„A fost ceva nou și original, ceva diferit de ceea ce suntem obișnuiți să găsim în școli și a fost o modalitate prin care am putut face copiii să perceapă școala ca un loc sigur, un loc în care emoțiile și tulburările lor puteau fi auzite și simțite. de către ceilalți și un loc în care ar putea rezona atât cu profesorii lor, cât și cu colegii lor.
Relația lor unul cu celălalt a devenit mai caldă, mai strânsă și cred că unul dintre motivele acestui lucru a fost atelierul „Fă un pas”, care a deschis punți de comunicare și conexiune emoțională între elevi.”
Vasile Voiculescu Technological High School, Oradea
Teacher
„Pentru mine personal, ‘Make a Step’ a reprezentat o gură de aer proaspăt în rutina zilnică în care noi, profesorii, suntem prinși, oricât de mult ne-am dori să ne adaptăm la societate și la viața din jurul nostru.
Am fost foarte fericit când această echipă a venit la studenții mei cu „Faceți un pas”, și elevii mei au fost și ei fericiți și am fost, de asemenea, foarte încântat să văd în sfârșit activități informale într-o școală din România, desfășurate în mod corespunzător după carte, având în vedere fapt că mi-am dorit foarte mult să desfășuresc astfel de activități cu clasa mea în cadrul orelor de acasă, care în mod normal sunt organizate în programe de tineret la nivel european sau prin Uniunea Europeană.
Pentru unii copii a fost încurajator să participe la aceste activități și sunt convins că mulți dintre ei ar fi putut inițial să fi avut anumite rezerve în ceea ce privește participarea la aceste activități din toată inima și sincer, dar după program, am observat că au început să se privească diferit. , și față de mine și de ceilalți profesori care au participat la atelier, ca unul de-al lor.
Copiii din alte clase au auzit despre atelier de la cei care au participat la el și și ei au dorit să participe. Și cred că acest tip de programe, acest program și altele similare, sunt mai mult decât binevenite pentru că îndeplinesc nevoi pe care le au tinerii și pe care, din păcate, școlile nu le pot satisface întotdeauna. Pentru cei care încă se gândesc dacă ar trebui să participe sau nu la acest program, aș dori să spun că merită încercat, recomand din toată inima acest program și aștept cu nerăbdare alte programe similare, doresc să particip și eu doresc ca studenții mai tineri, generațiile viitoare, să aibă și această oportunitate de a încerca și de a vedea cum pot învăța ceva despre ei înșiși și despre ceilalți și, de asemenea, despre cum pot comunica mai bine.”